Susisiekite su mumis
Jūsų pageidavimų sąrašas

Jūsų pageidavimų sąrašas yra tuščias!

Jūsų pirkinių krepšelis

Jūsų pirkinių krepšelis yra tuščias!

Jūsų palyginimo sąrašas

Atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus

Prašome rasti žemiau atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus. 

Jei turite klausimą, į kurį negalite rasti atsakymo, prašome nedvejodami susisiekite su mūsų draugiška klientų aptarnavimo tarnyba, kuri atsakys į visus jūsų klausimus

Laikrodžiai

Ar laikrodžiai yra originalūs?

Šis yra vienas iš dažniausiai užduodamų klausimų, kuriuos gauname, ir mes suprantame kodėl. Taip, visi mūsų laikrodžiai yra 100% originalūs!

Dizainerių laikrodžiai tapo gana populiarūs pastaraisiais metais, ir mes labai didžiuojamės teigdami, kad visi mūsų laikrodžiai yra tikri ir originalūs. Visi tiek tiekiami su 2 metų gamintojo garantija.

Jūs gausite garantinę knygutę / instrukcijas dėžutėje, o laikrodis bus originalioje pakuotėje. Daugelis klientų prašo serijinių numerių, bet, deja, yra keletas prekių ženklų, kuriuos pardavime, kurie naudoja šią sistemą; pavyzdžiui, Michael Kors ir Marc Jacobs nenaudoja serijinių numerių savo produktuose. Tai, kad turite garantiją savo laikrodžiui, paprastai yra ženklas, kad laikrodis yra tikras. Daugiau informacijos apie garantiją rasite čia.

Laikrodžio dydžio keitimas

Visi laikrodžiai su nuorodomis įtraukia tam tikrą skaičių, iš kurių kai kurie gali būti nuimami.

Jūs lengvai galite nustatyti tuos, kurie gali būti nuimami, rodyklėmis ant diržo viduje. Deja, galima tik sumažinti diržo dydį. Negalima užsisakyti papildomų nuorodų, išskyrus tuos, kurie jau prijungti.

Diržo reguliavimą visada turėtų atlikti kvalifikuotas laikrodžių meistras. Ieškokite laikrodžių meistro, kuris parduoda tos pačios markės laikrodžius, nes tai kartais reikalauja tam tikrų žinių ir/arba įrankių.

Atminkite, kad laikrodžių keramikos diržai yra labai jautrūs smūgiams ir gali lengvai sulūžti, jei juos reguliuoja nekvalifikuotas asmuo, todėl visada naudokitės profesionalo paslaugomis.

Taip pat yragera idėjaišsaugoti nuimtas nuorodas. Prisiminkite, kad jūsų teisė grąžinti prekę baigiasi, kai jūsų laikrodis yra sumažintas dydžiu.

Mes nesumokame reguliavimo išlaidų, tačiau suteiksime jums 10 EUR kreditą jūsų kitam pirkiniui. Tiesiog atsiųskite kvito nuotrauką į mūsų pagalbą.

Nuo sausio 2024 m. teikiame mūsų klientams galimybę tiesiogiai sutrumpinti savo apyrankes už mažą mokestį, vos 5 EUR. Ši paslauga siūloma pasirinktiems modeliams!

Mano laikrodis išsikrovė, ką man daryti?

Dažniausiai laikrodžio, kuris sulėtėja arba visiškai sustoja, priežastis yra baterijos išsikrovimas arba jos greitas išsikrovimas.

Garantija netaikoma tokiose kaip baterijos vienkartinėse prekėse, bet siūlome 10 EUR nuolaidą kitam pirkimui, jei baterija išsikrauna pirmojoje metų pusėje nuo gauto paketo.

Kreipkitės į laikrodininką/remontininką, kuris parduoda tą patį prekės ženklą, nes kartais reikia specialių įrankių atidaryti laikrodžio nugarą, jei reikia pakeisti bateriją. Nedelsdami susisiekite su mūsų klientų aptarnavimu, kad praneštumėte, jog ketinate pakeisti bateriją, ir tada atsiųskite nuotrauką įrodymui, kad gautumėte savo 10 EUR nuolaidą.

Viena priežastis, kodėl naujai įsigytame laikrodyje gali išsikrauti baterija, yra ta, kad baterija jau buvo įdiegta gamybos metu ir pulsuoja iki pat vartotojo. Kartais laikrodis gali ilgą laiką būti sandėlyje, o kartais tai gali atsitikti tiesiog dėl to, kad baterija tiesiog sugedo.

Žinoma, mes tikriname, ar kiekvienas laikrodis yra geros būklės prieš jį išsiunčiant, bet kartais baterija gali būti jau pradėjusi sulėtėti.

Keraminiai laikrodžiai

Keramika yra labai atsparus įbrėžimams medžiaga, ji išsaugo spalvą ir lygų paviršių daug geriau nei metaliniai laikrodžiai.

Materiālas taip pat suteikia laikrodžiui unikalaus išvaizdos. Tačiau labai svarbu būti dėmesingam savo keramikiniam laikrodžiui, nes jis negali išlaikyti kietų smūgių ir poveikio kaip metalinis ar plastikinis laikrodis.

Keramika yra medžiaga, kuri buvo karštame krosnyje sukietėjusi, kaip porceliano lėkštė, todėl reikia elgtis su ja taip pat atsargiai.

Nėra jokios gamintojo garantijoskeramikiniams apyrankėms, ir remontas gali būti brangus, todėl būkite tikri, kad elgiatės su savo keramikiniu laikrodžiu atsargiai.

Priežiūros nurodymai laikrodžiams

Mes norime, kad iš savo laikrodžio gautumėte kuo daugiau patogumo, grožio, funkcionalumo ir ilgaamžiškumo! Tiek pigūs, tiek brangesni prekių ženklai turi smulkių mechaninių detalių, todėl svarbu, kad atmintyje turėtumėte šiuos punktus:

  • Vengti laikrodžio pateikimo ekstremalioms sąlygoms, tokiose kaip tiesioginė saulės šviesa, ekstremalus karštis ar ekstremalus šaltis. Ekstremalus karštis ar šaltis gali sukelti laikrodžio gedimus ir sutrumpinti baterijos tarnavimo laiką.
  • Vengti laikrodžių pateikimo drėgmei, jei jie nėra pažymėti 10 arba 20 ATM. Niekada nenaudokite mygtukų arba karūnos, kai laikrodžiui yra drėgna. Jei į laikrodį pateks vanduo ar kondensatas, laikrodį nedelsiant turėtų patikrinti įgaliotas laikrodžių meistras. Net jei kondensatas pasirodo išnykęs, laikrodžio komponentai gali būti jau pažeisti dėl to.

  • Kondensatas laikrodžiuje: Staigios temperatūros pokyčiai gali sukelti neigiamą spaudimą laikrodžiuje, kuris gali sukelti kondensatą. Jei tai įvyksta, jūs galite pamatyti skysčių viduje stikle. Jei skysčio nebeįmanoma matyti, tai nereiškia, kad drėgmė išnyko. Laikrodį reikėtų kuo skubiau atsiųsti laikrodžių meistrui, kuris gali atidaryti laikrodį ir pašalinti drėgmę. Drėgmė gali prasiskverbti į patį mechanizmą, ir laikrodis gali sugesti. Net ir laikrodžiai, pažymėti 10 arba 20 ATM, nėra apsaugoti nuo temperatūros pokyčių. Kondensatas gali atsirasti, pavyzdžiui, jei išeinate iš lauko su minusinėmis temperatūromis į aukštas patalpų temperatūras arba jei laikrodį laikote vonios kambaryje naudojant dušą. Kondensatas nėra būtinai gamybos defektas, todėl laikrodžio negalima visada grąžinti. Tai priklauso nuo kiekvieno gamintojo.

  • Vengti smūgių ir įsmūgių į laikrodį. Jūsų laikrodis yra suprojektuotas atlaikyti įprastą naudojimą. Nenustumkite su laikrodžiu miegoti.

  • Vengti laikrodžio pateikimo parfumerijai, muilui ar kitoms chemikalijoms, kurios gali sukelti pažeidimus. Pažeidimai gali apimti spalvos pasikeitimą, pokyčius ar kitus pažeidimus dėžutei, dirželiui / apyrankėlėms ar kitoms dalims. Vengti dėvėti apyrankes ant tos pačios rankos, kur ir laikrodis, nes tai gali sukelti įbrėžimus ir nereikalingą kristalinio stiklo dilimą.

  • Vengti magnetinių laukų arba elektrostatinės elektrinės, kuri gali pažeisti laikrodžio mechanizmą. Paprastai laikrodis nėra paveikiamas įprastų namų aparatų, tokiais kaip televizorius, stereo aparatas ir t.t.

  • Laikrodis turi būti švarus. Jį valykite drėgnu, minkštu skudurėliu (tik jei jis gali atlaikyti vandenį). Po sodos arba chloro vandeniu minkštinimo, plauti laikrodį. Dirželis turėtų būti reguliariai valomas, kad išlaikytų savo išvaizdą ir sumažintų dėvėjimą. Turėkite omenyje, kad padengti apyrankėlės yra jautresnės nei tarpai iš nerūdijančio plieno. (Žr. aukščiau.) Valykite minkštu šepetėliu ir silpna muiluotu vandeniu. Po viso valymo, laikrodį nuvalykite sausu minkštu skudurėliu.

  • Odos dirželis yra natūralus produktas, labai jautrus drėgmei, prakaitui, chemikalams ir dėvėjimui. Dirželis turi tik ribotą tarnavimo laiką ir turi būti (net dėl higienos priežasčių) keičiamas kas 6-12 mėnesių, priklausomai nuo to, kaip dažnai jūs naudojate dirželį. Keičiant, taip pat reikia patikrinti arba pakeisti smeigtukus.

  • Apyrankė, pagaminta iš nerūdijančio plieno, neoksiduoja ir paprastai nereikia būti poliruojama. Ją galima valyti nedideliu muilu ir vandeniu. Turėkite omenyje, kad jūsų laikrodis galbūt ne visada atlaikys pernelyg didelį kontakto su vandeniu kiekį. Prieš valydami, perskaitykite apie savo laikrodžio galimybę atlaikyti vandenį.

  • Apyrankė ir laikrodis, kurie yra padengti, turi būti labai atidžiai prižiūrimi. Padengta apyrankė yra trapiau negu nerūdijantis plienas. Valymas ir rūpestingas tvarkymas yra būtina su visais laikrodžiais ir apyrankėlėmis. Padengtą apyrankę reikia labai atidžiai valyti. Intensyvus trinimas aiškiai nusėdo ant padengtos paviršiaus ir gali kelti riziką, kad jūsų laikrodis bus sumažintas.
  • Neteisinga tvarkymas ir priežiūra paprastai yra priežastis, kodėl metalas tampa nuspalvinamas.

  • Pagrindinė problema nedidelei procentinei gyventojų daliai yra ta, kad oda gali išsiskirti medžiagų, kurios gali sukelti metalų nuspalvinimą. Blogiausiu atveju, juvelyrika taps nuspalvinta ir nepatraukli per valandas! Deja, nieko negalima padaryti, kad tai neįvyktų. Dėl laimės, dauguma žmonių šios problemos nepatiria.

  • Laiko ir datos keitimas jūsų laikrodyje geriausiai neturėtų būti atliekamas tarp 22.00 ir 02.00 (tai taikoma laikrodžiams su datu, kai tai yra 24 valandų mechanizmas), nes tai gali pažeisti laikrodžio viduje esantį mechanizmą.

Laikrodžiai su akmenimis

Daugelis dizainų puošiami strazdais. Kai kuriuose prekių ženklų modeliuose yra net tikri deimantai. Jei taip yra, tai reiškia, kad prie laikrodžio pridedamas sertifikatas.

Kiekvienas akmuo dedamas rankomis, ir kartais gali nutikti taip, kad akmuo nukris. Tai gali atsitikti dėl kelių veiksnių, tokių kaip klijų išdžiūvimas arba jei akmenys patenka į kontaktą su vandeniu. Akmens ir varžtai, deja, nepriklauso nuo garantijos, bet juos galima palyginti pigiai sutvarkyti pas laikrodžių meistrą. Žinoma, Dialando mano, kad akmenys turėtų išbūti ilgiau nei 3 mėnesiai, todėl mes suteikiame savo klientams 10 EUR kreditą už iki 3 akmenis, kurie atslūgsta per 3 mėnesius, jei mums atsiunčiate remonto kvitą. Rašykite el. laišką mūsų klientų aptarnavimui ir gaukite daugiau informacijos.

Jei jūsų laikrodis atsiduoda pažeistas arba jau yra pristatytas su trūkstančiu akmeniu, tai prašome susisiekti su mumis nedelsiant.

Sekundinė rodyklė ne tiktina, bet laikrodis vis dar veikia?

Jeigu laikrodis veikia, bet antroji rodyklė stovi vietoje, laikrodis gali būti su hronografu, tada antroji rodyklė yra laikmatis.

Laikmatis pradeda skaičiavimą, kai paspaunate mygtuką 2 val.

Hronografą sustabdykite paspausdami tą patį mygtuką, o tada per naują paleiskite paspausdami mygtuką 4 val.

Hronografas paprastai neturėtų nuolat veikti, nes baterija greičiau išsikrauna.

Dažniausiai laikrodžiai turi antrosios rodyklės rodiklį įprastam laikui viename iš mažesnių skaitmenų rinkinių, jį išjungti galima tik ištraukus karūną.

Vandens sauga

Prieš pradėdami naudoti savo laikrodį, svarbu, kad pažvelgtumėte į laikrodžio gale, kad pamatytumėte, kaip atsparus vandeniui, ir perskaitytumėte žemiau esančią informaciją.

Terminas "nepalaidus vandeniui" nebenaudojamas, nes tai gali būti klaidinama. Laikrodžiai gali atlaikyti vandenį įvairiais kiekiais. Vandeniui atsparumas reiškia, kaip laikrodis gali nulipti arba atlaikyti slėgį, sukurtą tam tikrais vandens kiekiais. Naudojamos mazgų vienetų yra ATM, Bar, M (metrai) arba FT (pėdos), nurodytos spaudimo bandymų laipsnio. Šie skaičiai paaiškina slėgį, kurį laikrodis yra suprojektuotas atlaikyti, ir nereiškia gylio, nors tai yra dažna klaida. Todėl neįmanoma nardyti 30 metrų po paviršiumi su laikrodžiu, pažymėtu 3 ATM (30m). Toks laikrodis gali atlaikyti tik vandens purškimus. Svarbu prisiminti, kad vandens atsparumas matuojamas statiniame arba nejudamame būsenoje šaltu oru. Tai nesilaiko to, kad slėgis didėja su bet kokiu judesiu. Pavyzdžiui, plaukdami, jūs darote spaudimą ant laikrodžio, tiesiog judėdami vandenyje.

Vandens žala jūsų laikrodžiui yra tik apdrausta garantija, jei jūsų laikrodis yra 10 ATM arba daugiau. Neužmirškite patikrinti, ar gumos žiedas išdžiūvo laiku. Gumos žiedo džiūvimas vyksta natūraliai po tam tikro laiko, eksponuota chloraui, jūros vandeniui ar muilui gali taip pat išdžiūti žiedą, o tada laikrodis gali praleisti vandenį. Todėl turėtumėte keisti žiedą kasmet, tai yra sąnaudos, kurias vartotojas prisiima atsakomybę.

DĖMESIO! Nenaudokite laikrodžio karštoje dušoje, saunoje ar karštoje vonioje vonioje, nes tai gali paveikti žiedą, ir daugumai laikrodžių nėra tinkami garui ir karščiui. Kondensacija gali atsirasti net laikrodžiuose, kurie yra 10 ATM ir daugiau! Staigios temperatūros pokyčiai gali sukelti neigiamą slėgį laikrode, kuris tada sukelia kondensaciją. Jei tai įvyksta, galite pamatyti skysčių stikle. Jei skystis nebematomas, tai nereiškia, kad drėgmė išnyko. Laikrodį būtina grąžinti pas laikrodžių meistrą kuo greičiau, kuris gali pašalinti drėgmę.

Drėgmė gali prasiskverbti į pačią mechanizmą, ir laikrodis tada gali sugesti. Netgi laikrodžiai, pažymėti 10 arba 20 ATM, nėra apsaugoti nuo temperatūros pokyčių. Pavyzdžiui, kondensacija gali atsirasti, jei išeinate iš lauko minuso laipsniais į aukštą kambario temperatūrą arba jei laikrodį laikote vonios kambaryje, kai naudojamas dušas. Kai tai įvyksta, tai nebūtinai yra gamybos defektas ir todėl gali nebūti padengtas garantija. Tai priklauso nuo kiekvieno individualaus gamintojo.

Paminėta prietaisas gali atrodyti kitaip skirtinguose pasaulio regionuose ar skirtinguose modeliuose ir interneto puslapiuose. Pavyzdys gali būti tas, kad 30 metrų = 3ATM = 3BAR = 100ft visi turi tą patį reikšmę, kaip ir 1000 mm = 100 cm = 10 dm = 1 m iš tikrųjų turi tą pačią dimensiją.

Laikrodis yra pažymėtas gale vandens sauga, kurią jis gali atlaikyti.

Kas yra chronografas ir kaip galiu jį kalibruoti?

Chronografas yra paprastai laikrodis su minutės rodykliu.

Gali matyti, kad laikrodis turi chronografą, patikrindamas, ar yra du papildomi mygtukai šalia karūnos (dalis, kurią ištrauki keisti laikrodžio laiką) ir ar pagrindiniame skaitmeniniame rūdyje yra keletas mažų rūdžių su mažomis rodomomis. Mygtukas 2 val. (viršuje) yra paleidimo ir sustabdymo mygtukas, taip pat vadinamas A mygtuku. Paspausk mygtuką kartą, tada pamatysi, kad viena iš mažų rodomų pradeda judėti. Paspausk tą patį mygtuką dar kartą, kad sustabdytum. Po chronografo naudojimo jį reikia nustatyti iš naujo, tai padarysi lengvai paspaudęs mygtuką 4 val. (apačioje), taip pat vadinamą B mygtuku. Tada pamatysi, kaip rodyklės greitai grįžta arba sukasi į iš naujo nustatytą padėtį.

Atkreipk dėmesį, kad didelė antroji rodyklė ne visada rodo laiką! Kai kurie modeliai turi chronografą. Tokiu atveju didelė antroji rodyklė turėtų likti neregi. Paprastai galima pastebėti, kad viena iš mažų rūdžių visada pulsuoja. Tai tikroji antroji rodyklė. Atmink, kad chronografas veikiant greitai suleidžia bateriją.

Kartais chronografas gali iš naujo nustatyti kampu, tačiau tavo laikrodis neturi jokių problemų, jam tiesiog reikia nukalibruoti. Paprastai chronografą labai lengva nukalibruoti, bet jei manai, kad tai per sunku, mielai galėsi kreiptis į mūsų pagalbą arba nueiti pas vietinį laikrodžių meistrą.

Nukalibruoti chronografą, pirmiausia įsitikink, kad chronografas yra nustatytas iš naujo, paspaudęs B mygtuką. Tada ištrauk karūną iki išorinės padėties. Tada galėsi naudoti A ir B mygtukus spustelėti ant chronografo rodomų laikrodžio rankų taip, kad jos visos rodytų į 0 arba 12, priklausomai nuo laikrodžio dizaino.

Skirtingi prekių ženklai ir modeliai turi skirtingus kalibravimo metodus, bet dažniausiai A mygtukas pastumia rodyklę į priekį, o B mygtukas atgal. Kai kuriuose laikrodžiuose tai veikia šiek tiek kitaip. Pavyzdžiui, paspausk A mygtuką, kad nustatytum pirmąją rodyklę, kai tai padarysi teisingai, paspausk B mygtuką, kad pakeistum ranką, kurią keiti A mygtuku. Baigęs kalibravimą, tiesiog stumk karūną visai į vidų, ir dabar chronografas yra naujoje nustatytos padėtyje.

Gali nueiti į laikrodžių parduotuvę, kuri parduoda tą patį prekės ženklą, ir paklausti laikrodžių meistro, jei abejoji, ką daryti su savo konkretų modelį.

Laikrodžių dirželiai

  • Apyrankės nėra padengtos laikrodžio gamintojo garantija, žr. garantijos knygelę, kuri yra dėžutėje, kurioje buvo pristatytas laikrodis.

    Spalvų pasikeitimai, dėvėjimas, trūkumai užrakinimo mechanizme, smeigiuose ir grandinėse nėra apdrausti pagal jūsų garantiją.

    Žinoma, mes su malonumu jums padėsime, jei jūsų laikrodis atvyksta pažeistas pristatymo metu, bet jūs privalote susisiekti su mumis nedelsiant, jei tai atsitiko. Atkreipkite dėmesį, kad laikrodis turi būti nenaudotas, o apsauginė plastikinė plėvelė turi likti ant laikrodžio, kad galėtume jums padėti su sulaužyta apyranke.

    Mes negalime prisiimti atsakomybės už laikrodžius, kurie grįžta "kaip nauji", bet iš tikrųjų yra naudoti.

  • Užsakymas ir apmokėjimas

    Esu užsakęs(-iusi), bet negavau jokio patvirtinimo

    Ačiū už jūsų užsakymą!

    Jeigu jūs nesate gavę patvirtinimo el. paštu ar tekstinį pranešimą (SMS), prašomesusisiekite su mumis adresu Dialando pagalba. Mes džiaugiamės galėdami jums padėti su šiuo ir kitu klausimu, kuris jūsų galėtų kankinti!.

    Viena įprasta priežastis, kodėl jūs negavote patvirtinimo, gali būti tai, kad galbūt pateikėte mums neteisingą el. pašto adresą užsakymą pateikdami. Kitu atveju būtinai patikrinkite savo šlamšto aplanką, galbūt tai kažkaip ten pateko!


    Kaip aš galiu naudoti savo nuolaidos kodą?

    Jei gavote nuolaidos kodą, galėsite jį pridėti apmokant. Prašome pastebėti, kad negalima sujungti dviejų ar daugiau nuolaidos kodų.

    Kodui naudoti, tiesiog spustelėkite "Pridėti kuponą" savo pirkinių krepšelyje, įveskite kodą ir spustelėkite "pridėti kuponą". Pirkinių krepšelis automatiškai atsiras, kai pridėsite produktą į krepšelį.

    Tada galite tęsti apmokėjimą kaip įprasta.

    Siuntimas ir pristatymas

    Sandėliavimo prekės / Užsakyti prekes

    Turimos prekės:

    Jeigu esi užsakęs vieną ar kelias prekes, kurios jau yra sandėlyje, jos gali būti išsiųstos tos pačios arba sekimo darbo dienos metu, priklausomai nuo to, kada padarei užsakymą.

    Užsakytos prekės:

    Jeigu esi įsigijęs prekę, kurią neturime sandėlyje, paprastai trunka 2–3 darbo dienas, kad ji atvyktų į mūsų sandėlį. Pastaba: Kartais tai gali užtrukti ilgiau, bet dažnai prekės tau pristatomos per 7 darbo dienas.

    Turimos ir užsakytos prekės:

    Jeigu esi įsigijęs daugiau nei vieną prekę, iš kurių viena yra sandėlyje, o kitos nėra, tavo užsakymas bus išsiųstas, kai neturima prekė atvyks į mūsų sandėlį ir bus užbaigtas užsakymas.

    Pristatymas, sekimas ir pristatymas

    Jūsų pirkinių pristatymas visada yra nemokamas, kai užsakote pas mus už bent 75 EUR,

    Dažniausiai paketai siunčiami iš mūsų sandėlioVokietijoje arba Švedijoje su UPS arba DPD paslaugomis

    Viso pristatymo laikas priklauso nuo to, ar jūsų užsakymas jau yra mūsų sandėlyje, arba ar mes turime specialiai jį užsakyti, susijusį su jūsų užsakymu. Paprastai paketui nuo siuntimo momento iki atvežimo į artimiausią savo surinkimo vietą reikia 2-3 darbo dienų, bet mes negalime būti atsakingi už jokius vėlavimus, kurie atsiranda UPS/DPD organizacijoje.

    Kai produktas yra išsiunčiamas iš mūsų sandėlio, jūs gausite patvirtinimą teksto žinute (SMS) į savo telefoną, kartu su sekimo numeriu, kad galėtumėte stebėti savo siuntinį. UPS/DPD tada jums praneša, kai paketas atvyksta į surinkimo vietą arba bus pristatytas jūsų durims.


    Nesurinktos pakuotės

    Siuntiniams, kurie nepaimti, pasiliekame teisę pareikalauti grąžinimo siuntimo su 20 EUR tvarkymo mokesčiu.

    Užsakymas bus automatiškai atšauktas, jei siuntinys mums bus grąžintas kaip nepaimtas. 20 EUR bus nuimta nuo sąskaitos, prieš ją apmokėjant.

    Jeigu norite, kad jūsų siuntinys būtų išsiųstas jums vėl, turėtumėte susisiekti su mūsų klientų aptarnavimu, kad gautumėte nuorodą, kur ir kaip galite sumokėti papildomą pristatymo mokestį. Tačiau tai reikia padaryti PRIEŠ siuntinys bus grąžintas. Kitu atveju užsakymą reikės visiškai naujai užsakyti.

    Vėlavimai

    Mes darome viską, kas įmanoma, kad kuo greičiau būtų pristatytas jūsų užsakymas, tačiau kartais gali atsirasti vėlavimų. Todėl mes negarantuojame pristatymo konkrečiai dienai.

    Jeigu produktas negali būti pristatytas nurodytu laiku, mes su jumis susisieksime ir pranešime apie vėlavimą. Kai jūsų vėluojantis produktas pasiekia mus, jis yra prioritetizuojamas pakuotėje ir išsiunčiamas jums kuo greičiau.

    Jeigu užsakymas bus vėluojamas, jūsų sąskaita nebus paveikta, nes mūsų sąskaitos yra siunčiamos el. paštu tą pačią dieną, kai jūsų užsakymas išsiunčiamas iš mūsų sandėlio.

    Išėmimas ir grąžinimas

    Kas reiškia atsisakymo teisė?

    Mes esame dėkingi už kiekvieną pas mus padarytą užsakymą, bet mes suprantame, kad kartais norite atšaukti savo pirkimą dėl įvairių priežasčių.

    Šiuo atveju taikome Distancinės prekybos įstatymą (kitu vardu Atšaukimo teisė), kas paprasčiausiai reiškia, kad jūs turite teisę visiškai atšaukti per 14 dienų, vienintelis reikalavimas yra tai, kad jūs kreiptumėtės į mūsų klientų aptarnavimą šiais 14 dienų laikotarpiu.

    Atšaukimo teisės netaikomos šiems atvejams:

    • Laikrodžiai, kurie buvo naudojami taip, kad ant jų būtų žymės arba pažeidimai. Mes negalime tai priimti arba prisiimti atsakomybės už tai.
    • Laikrodžiai, kurių apyrankės grandinės buvo sureguliuotos.
    • Laikrodžiai, kuriuos jūs remontavote arba keičiate bet kokiu būdu.
    • Intymios prekės, neturinčios specialaus sandarinimo, pvz., auskarai.

    (Tai netaikoma prekėms, kurios buvo pažeistos pristatymo metu.)

    Gaila, kad nusipirkau, ką dabar galiu padaryti?

    Siųskite mums klientų aptarnavimo el. laišką, kad praneštumėte, jog norite atšaukti savo užsakymą ir grąžinti produktą. Visada nurodykite savo užsakymo numerį.

    Kai jau mums atsiųsite prašymą grąžinti produktą, mes pateiksime jums visą reikalingą informaciją, kad galėtumėte grąžinti prekę mums.

    Mes jums atsiųsime dokumentą, kurį galėsite atspausdinti, kad galėtumėte apdoroti grąžinimą,

    1. Grąžinimo lapas, paaiškinantis, kodėl grąžinamas jūsų užsakymas, ir visi užsakymo duomenys 

    Svarbu, kad savo grąžinimo siuntinį įdėtumėte Grąžinimo lapą, kad mūsų sandėlis gautų teisingą informaciją.

    Neužmirškite grąžinti visus dokumentus, tokius kaip originalų garantijos sertifikatą, dėžę, ir kt., kartu su produktais.

    Prekių, kurios grąžinamos be jokios sąveikos ir patvirtinimo iš mūsų klientų aptarnavimo, mes negalime prisiimti atsakomybės.

    Nesileiskite automatiškai grąžinti savo paketo. Jei paketas nebus pasiimtas laiku, jis bus grąžintas mums, ir bus pritaikyta papildoma 20 EUR kaina. Jei norite, kad jūsų paketas jums vėl būtų išsiųstas, turite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimu, kad gautumėte nuorodą, kur ir kaip galite sumokėti papildomą pristatymo mokestį. Tačiau tai turi būti padaryta PRIEŠ nei paketas būtų grąžintas. Kitu atveju, užsakymą reikės visiškai naujai užsisakyti.


    Kaip sustabdyti mano užsakymą?

    Jei esate padaręs užsakymą, kurį norite atšaukti prieš jį gavę, ir dar nesate gavę pranešimo, kad jis būtų išsiųstas, turite el. laišką siųsti mūsų klientų aptarnavimui kuo skubiau.

    Mūsų klientų aptarnavimas gali sustabdyti siuntimo procesą ir atšaukti jūsų pirkimą.

    Nebus pridėta jokių mokesčių.

    Ką galiu daryti, jei gavau neteisingą daiktą?

    Kartais gali atsirasti klaidų, bet nesijaudink.

    Arba tu klaidingai užsisakėte neteisingą produktą, arba mūsų sandėlys klaidingai supakuotas neteisingą modelį. Galbūt daiktas buvo neteisingai pažymėtas, turėtumėte nedelsdami susisiekti su mūsų klientų aptarnavimu.

    Kad mes suprastume, kas buvo neteisingai išsiųsta, prašome jums atsiųsti el. laišką ir prikišti nuotraukas su produkto ir etiketės. Taip mes galime jums padėti kuo greičiau.

    PASTABA! Kai kurias spalvas gali būti sunku užfiksuoti nuotraukoje dėl blykstės ir pan., todėl gali būti skirtumų tarp nuotraukos spalvos ir produkto spalvos realiame gyvenime.

    Kas moka už grąžinimo siuntimo išlaidas?

    Jeigu apgaudinėjate dėl savo pirkimo arba neteisingai užsisakėte prekę, pristatymo išlaidas tenka apmokėti jums pačiam.

    Jeigu mes išsiuntėme neteisingą produktą arba jis sugedo, kai jūs jį gaunate, galite nemokamai naudoti mūsų grąžinimo siuntimo lipduką. Prašome atkreipti dėmesį, kad mes neprisiimame atsakomybės už jokias išlaidas, jeigu patys nuspręsite įsigyti siuntimo lipduką iš kitos siuntimo įmonės, nepaisant to, jog jums siuntėme savo išankstinį grąžinimo siuntimo lipduką nemokamam naudojimui.

    Jeigu ateityje reikės siųsti produktą remontui, mes prisiimsime atsakomybę už siuntimo išlaidas, jeigu remontas yra garantijos ribose. Tas pats grąžinimo siuntimo lipdukas bus jums išsiųstas el. paštu.

    Jeigu jūs patys sukėlėte žalą produktui arba jis turi defektą, kurį nenumato garantija, esate atsakingi už išlaidas siuntimui ir bet kokiems remonto kaštams.

    Kaip vyksta grąžinimas?

    Kai tik gausime jūsų grąžinimą ir jis bus apdorotas mūsų sandėlyje, jūsų užsakymas bus įskaitytas.

    Užtikriname, kad jūsų sąskaita Klarnoje bus atšaukta. Atminkite, jei naudojate mūsų grąžinimo siuntos etiketę, jos kaina liks sąskaitoje. Jei jau esate sumokėję, per kelias darbo dienas bus grąžinti tie patys pinigai į tą patį sąskaitos numerį.

    Rekomenduojame susisiekti su Klarnu, jei turite papildomų klausimų dėl savo mokėjimo, nes mūsų prieiga prie jūsų kredito informacijos yra ribota.

    Jei įsigijote prekę per vieną iš mūsų partnerių, mes su jais susisieksime ir paprašysime grąžinti/atšaukti sąskaitą.

    Garantija ir skundai

    Daugiau informacijos apie garantiją rasite čia

    Ką apima garantija?

    Gaminio garantija yra savanoriškas, papildomas draudimas, kurį siūlo gamintojas. Dauguma produktų turi 2 metų garantiją.

    Garo laikotarpiu dengiami tik laikrodžio mechanizmas, rodyklės ir skaitmenys. Jei medžiagoje ar gamyboje pasirodys defektų įprasto naudojimo sąlygomis, remontuojamas uždengtas komponentas arba pakeičiamas laikrodis be komponentų ir darbo mokesčių.

    Garantija neapima:

    • Bet kokių defektų baterijoje, korpuso, kristaluose, plastikiniuose, guminiuose, odiniuose, metaliniuose arba keraminiuose diržuose, apyrankėse, segtuke, užsegime arba varžtuose; įskaitant dengimą ant korpuso ir/arba apyrankės.
    • Pažeidimų, kylančių dėl netinkamo naudojimo, nepriežiūros, nelaimingų atsitikimų, išorinės įtakos, įprasto nudėvėjimo, trupimo ar senėjimo. Įskaitant netinkamą kronos ir mygtukų valdymą.
    • Vandens žalos, jei nepaisoma produkto vandeniui atsparumo lygio priežiūros instrukcijų (kaip nurodyta ant produkto). Vandeniui atsparūs laikrodžiai žymimi 10 ar daugiau ATM.

    Garantija netenka galios, jei laikrodis buvo pažeistas nelaimingo atsitikimo, neautorizuotų paslaugų agentų aplaidumo, neautorizuotos paslaugos ar kitų veiksnių, nesusijusių su medžiagos ar gamybos defektais, atveju. 

    Garantijos sąlygos gali skirtis tarp gamintojų, todėl įsitikinkite, kad kruopščiai perskaitėte garantijos/instrukcijų knygelę, kuri yra pridedama prie laikrodžio.

    Koks skirtumas tarp Garantijos ir Teisinės Garantijos?

    Galantrija ir Teisinė Garantija yra du skirtingi dalykai.

    Galantrija yra savanoriška ir gali būti laikoma kaip papildymas teisėms, kurias jau turite pagal vartotojų teisę. Teisinė Garantija skiriasi nuo šalies iki šalies ir yra dažniausiai 2-3 metai.

    Norėdami sužinoti, kaip jūsų šalis taiko Teisinę Garantiją, galite laisvai patikrinti pagal šią nuorodą: europa.eu/guarantees

    Daugelis ES šalių taiko tuos pačius arba panašius reglamentus, ir mes juos esame suvestinę čia: Jei yra kažkas negerai su jūsų pirkiniu, svarbu, kad su mumis susisiektumėte kuo greičiau. Jūs privalote pateikti oficialų skundą per dvi mėnesi nuo defekto atradimo, kad jis būtų tvarkomas.

    Galite skųstis dėl bet kokių defektų, atsiradusių ant daikto. Bet mes atsakingi už defektą tik tuo atveju, jei jis laikomas originaliu, kitaip tariant, defektas jau buvo produktui esant jums jį gavus.

    Klaida, atsiradusi dėl neatsargumo, nesuderinamo naudojimo (tvarkymo klaida), nelaimingų atsitikimų ar panašių situacijų, mes negalime būti laikomi atsakingais.

    Defektai, pasireiškę per šešis mėnesius po produkto pristatymo, laikomi esantys pristatymo metu, nebent kitaip nurodyta. Jei klaida pasireiškia tik vėliau, įrodymų našta tenka vartotojui, kuris turi įrodyti, kad klaida jau egzistavo pristatymo metu.

    Mums suteikta teisė bandyti išspręsti problemą, kaip laikome tinkamu. Tai reiškia, kad mums turi būti suteikta galimybė sutvarkyti produktą arba pristatyti kitą lygiavertį produktą. Dėl šios priežasties negalite reikalauti atšaukimo ir pinigų grąžinimo, nesuteikę mums galimybės išspręsti problemą ir išnaudoję kiekvieną priemonę problemos sprendimui be sėkmės.


    Mano laikrodis sugadintas/sugedęs, ką daryti?

    Sugadinta gavus:

    Jei jūsų laikrodis yra sugadintas arba kažkokia jo funkcija neveikia tinkamai gavus pristatymu, žinoma, išsiųsime naują, jei modelis vis dar yra. Alternatyviai jums bus visiškai grąžinti pinigai. Laikrodžiai, kurie sustoja, paprastai reikalauja tik naujo akumuliatoriaus, ir mūsų klientų aptarnavimas dažnai visada siūlo tiesiog pakeisti akumuliatorių. Žinoma, mes grąžinsime akumuliatoriaus pakeitimo išlaidas, jei laikrodis sustos per 14 dienų nuo jo gavimo. Vėlgi, priežastis, kodėl baterijos gali taip greitai išsikrauti, yra ta, kad baterija įdedama gamybos metu, ir ji gali ilgai būti sandėlyje ir tt. prieš patekdamas į kliento rankas.

    Sugadinta po gavimo:

    Jei po naudojimo laikotarpio turite pasinaudoti garantija arba teise skųstis, prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimu, kad galėtume nustatyti, ką reikia padaryti, kad jums padėtume kuo sklandžiau. Jei pažeidimas matomas, paprašysime nuotraukos produkto, kad galėtume jums efektyviausiai padėti. Nepamirškite padaryti nuotraukos su gera fokusu, kad galėtume aiškiai matyti pažeidimus. Kitu atveju mes negalėsime tinkamai matyti pažeidimų. Jei atrandate trūkumą savo produkte ir vis tiek tęsite jį naudoti, deja, mes negalime būti atsakingi už galimus nuostolius, kuriuos tai gali sukelti.

    Mes turime savo laikrodių meistrą/specialistą ir kai jūsų laikrodžio garantinė taisymo prašymas bus patvirtintas mūsų žalos reguliatoriaus, jums bus paprašyta jį mums atsiųsti. Gavus grąžinimą, gausite automatinį pranešimą, tada mes padarysime nuotraukas laikrodžio dokumentavimui prieš jį siunčiant į mūsų laikrodžių meistrui atlikti taisymą.

    Gausite tekstinį pranešimą ir el. laišką, kai laikrodis bus sutvarkytas ir keliaus pas jus atgal. Remonto laikas kinta priklausomai nuo trūkumo laikrodžio ir to, kiek darbo daug mūsų laikrodžių meistras turi šiuo metu, bet paprastai šis procesas užtrunka apie 5-7 savaites.

    Jei tampa aišku, kad trūkumas nėra apdraustas garantija/teisės skųstu arba yra dėl išorinių įtakų, susisieksime su jumis prieš atliekant taisymą ir galime jums paskaičiuoti siuntimo ir tvarkymo išlaidų. Mes nesiunčiame jokių atnaujinimų per taisymą, su jumis susisieksime dar kartą, kai produktas bus sutvarkytas ir grąžintas arba jei bus kokių nors delsimo.

    Kaip registruoti mano garantiją?

    Su kiekvienu produkto įsigijimu, turinčiu bent 2 metų garantiją, pridedame mūsų paties garantijos kortelę.

    Kortelėje rasite instrukcijas apie kaip užregistruoti savo produktą mūsų svetainėje, kad gautumėte garantijos numerį.

    Gavus šį numerį el. paštu, jį galite užsirašyti ant kortelės ir laikyti dėžėje, iš kurios išėjo laikrodis. Tai naudinga atveju, jei norite parduoti laikrodį arba padovanoti jį kaip dovaną garantijos laikotarpiu, kad mes žinotume, kad laikrodis buvo įsigytas iš mūsų.  

    Jeigu per garantijos laikotarpį reikia pateikti garantijos pareiškimą, galite kreiptis į mūsų klientų aptarnavimą ir pateikti jiems garantijos numerį kaip identifikaciją kartu su aprašymu, ko jums reikia pagalbos.  

    ČIA galite užregistruoti savo produktą!