Susisiekite su mumis
Jūsų pageidavimų sąrašas

Jūsų pageidavimų sąrašas yra tuščias!

Jūsų pirkinių krepšelis

Jūsų pirkinių krepšelis yra tuščias!

Jūsų palyginimo sąrašas

Garantija ir garantija

Nenustatytais atveju, visiems produktams taikoma 24 mėnesių privaloma garantija. Daugeliui straipsnių taip pat suteikiama individuali gamintojo garantija. 

Be to, per pardavimų procesą galite įsigyti išplėstinę apsaugą mūsų paslaugų produkto "Dialando apsauga" forma.

Dialando garantija

Dialando savininkas (žr. teisinį pranešimą) garantuoja visų pardavimui skirtų produktų tinkamą funkcionavimą pagal atitinkamo gamintojo nurodymus 24 mėnesius nuo pirkimo datos.

Garantijos gynimo sąlyga yra atidus produkto naudojimas, produkto naudojimas pagal gamintojo naudojimo instrukcijas ir rekomenduojamų techninių intervalų laikymasis. 

Nėra garantuojami dėvėtų detalių, tokių kaip stiklai, diržai, gumos, o taip pat atsiradęs mechaninis ir dėvėjimosi pažeidimas, kurį gali sukelti dėvėtų detalių vandens įsiskverbimas į atvejį ar sulenktos karūnos stiebo pasekmės, nes vandeniui atsparumas niekada nėra laikinas laikinys laikinys laikinys laikinys laikinys laikinys laikinys laikinys. Jei negalima atlikti tvarkymo ar perdirbimo, Dialando gali pakeisti laikrodį lygiaverčiu to paties prekės ženklo ar kokybės produktu arba grąžinti pirkimo kainą. Jei mechaninių laikrodžių produkto charakteristikų lengvas pablogėjimas, toks kaip blogesnis tikslumas ar sumažėjęs mechaninių laikrodžių rezervas, atsiradęs dėl kasdienio naudojimo, Dialando pasilieka teisę, po laikrodžių meistrų vertinimo, atlikti tvarkymą, siūlydami kainos mažinimą arba teikdami prieinamą mokamą paslaugą (dabar maks. 20 eurų arba ekvivalentą kitomis valiutomis). 

Papildomai įsigyta "Dialando apsauga" nereiškia apribojimo jūsų teisių kaip vartotojo, susijusių su pardavėjo teisinėmis garantijomis, o geriausiu atveju jų pratęsimo.

Dėl garantoriaus žr. atspaudą (žr. teisinį pranešimą)

Gamintojo garantijos

Daugeliu atvejų, be teisinės apsaugos ir Dialando apsaugos, gausite gamintojo specifinę garantijos pažadą - dažniausiai taip pat 24 mėnesiams. Šiuo atveju gamintojo garantijos aprašą ir informaciją apie garantorių rasite produkto rašytinėje dokumentacijoje ir prikabose.

Norėdami pasinaudoti gamintojo garantija, prašome išsaugoti pirkimo sąskaitą garantijos laikotarpiui, nes mes kaip siuntėjai neklijuojame garantinių kortelių. Mes dirbame su gamintojais, kurie priima sąskaitą kaip pirkimo įrodymą su pirkimo data ir taip kaip garantijos laikotarpio pradžią.

Prieš siųsdami straipsnį į gamintojo aptarnavimo centrą, atkreipkite dėmesį į informaciją, pateiktą "Garantijos atveju".

Garantijos atveju

Nenorime tikėtis, bet jei blogiausiu atveju, išlaikykite ramybę bent jau kol kas. Mes mielai jums padėsime!

Svarbu, kad su mumis susisiektumėte kuo greičiau, kai tik pastebite defektą, o ne po savaičių ar net mėnesių. Gali atsirasti padariniai. Vandens įsiskverbimo atveju įdėkite laikrodį su atvira karūna ant šildytuvo, kad drėgmė išeitų iš vidaus. Jei funkcijos susiduria arba įstrigsta, susilaikykite nuo jėgos naudojimo ir palikite korekciją profesionalui. Niekada nesiveržkite į laikrodžio dėklą per galinę ar priekinę dalį. Jei baterijos varomo laikrodžio veiksmingumas sustoja, įvertinkite, kad baterija yra silpna, ir ją patikrinkite ir pakeiskite pasirinktiniu specialistu. Jei problema nėra baterija, gali būti pažeista mechanika. 

Prašome susisiekti su mumis dėl tolesnio proceso aptarimo. Jei reikia, gali būti protingiau tiesiogiai siųsti produktą į gamintojo aptarnavimo skyrių. Kitais atvejais patartina tai padaryti per mus.

Visada įtraukite kopiją sąskaitos kaip pirkimo įrodymo ir, jei turite, užpildytas ir pažymėtas garantijos kortelės

Papildomai pridėkite dėklą su savo asmeniniais duomenimis: vardas, adresas, grąžinimo adresas, telefono numeris, el. paštas, el. pašto susirašinėjimas, jei taikoma, klaidos aprašymas, kas įvyko, kada, kas buvo padaryta iki šiol, kelios klaidos, specialūs prašymai...

Įpakuokite produktą atsargiai, kad nebūtų daroma papildomos žalos. Geriausia naudoti originalų pakuotę, jei turite.

Siųskite kaip draudžiamą siuntinį, o ne kaip siuntinį. Taip visada turėsite siuntimo įrodymą, turėsite draudimo apsaugą ir galėsite stebėti siuntą internetu.

Gavus siuntą pas mus ar kituose aptarnavimo centruose, prašome leisti vidutiniam tvarkymo laikui nuo 2 iki 4 savaičių, retais atvejais iki 8 savaičių. Ne visi aptarnavimo taškai praneša klientui apie gavimą, todėl prašome patikrinti pristatymą gavimo vietovėje internetu naudojant siuntos numerį, pvz., per DHL svetainę.

Jeigu, priešingai nei tikimasi, kilo problemų tvarkant jūsų atvejį, su jumis susisieksime, todėl visada nurodykite savo telefono numerį ir el. pašto adresą. Jums taip pat bus pranešta, jei dėl teisėtų priežasčių atmestas jūsų atvejo laisvas tvarkymas. Šiuo atveju gausite sąmatą ir dažniausiai asmeninį meistriško laikrodžių meistrų skambutį, paaiškinantį priežastis. Tokiu atveju jūs nusprendžiate, ar norite, kad būtų atliktas atsiskaitymas už atlyginimą, ar ne.

Svarbi informacija apie garantiją taip pat yra mūsų DUK puslapyje!